فهرست
<

اصول تقویت مو


اصول تقویت مو

مو

آیا داروهای خوراکی باعث تقویت موی سر می شود؟

داروهای خوراکی عموما باعث تقویت مو نمی شوند اگر هم بشوند به علت اینکه وارد دستگاه گوارش و گردش خون عمومی بدن می شوند تمامی موهای بدن را تقویت می کنند.

آیا داروهای موضعی تاثیر قطعی در ریزش مو دارد؟

داروهای موضعی مانند شامپوها، روغن ها، اسپری ها و لوسیون ها اثر بسیار محدود، موقت و برگشت پذیری دارند به این دلیل که پوست اصلی ترین سد در مقابل جهان اطراف می باشد. هر فرد باید بداند شکل، قوام، تعداد رنگ و خاصیت موها توسط ژنتیک تعیین می شود و غیرقابل تغییر می باشد. اما هر شخص می تواند در زمینه ژنتیکی خود موهای قوی تر ، شاداب تر، خوش رنگ تر و سرحال تری داشته باشد.

بهترین روش تقویت مو چیست؟

قوی ترین پکیج به روز دنیا جهت تقویت مو انواع روش های تزریق به ریشه موهای سر می باشد. علم بشر تا به امروز به این نتیجه رسیده است که برخی مواد معدنی، ویتامینی، پروتئینی، زنجیره ها و آمینواسیدهای پروتئینی برای تکثیر و رشد مو مورد نیاز هستند. این پکیج قوی ترین و موثرترین روش جهت تقویت و درمان ریزش مو می باشد.

1. اولین و مهمترین بخش این پکیج درمان ریزش مو با استفاده از روش PRP می باشد.

مو

تاثیرPRP در قدیم

روش PRP قدمت چند هزار ساله دارد. بشر در چند هزار سال پیش هم می دانست که خون حاوی عناصر شفابخش می باشد. بی آنکه بداند خون از چه موادی تشکیل شده است اما می دانست اگر خون یک فرد را در زخم ها و ناهنجاری های پوستی او آبله کوبی کند می تواند به بهبود آن کمک کند.

PRP مو چیست؟

برای انجام PRP دو نوع کیت وجود دارد: 1.کیت های دبل. 2.کیت های تکی.

کیت های دبل می توانند بالاترین غلظت پلاکت ها و پلاسمایی که حاوی فاکتورهای رشد می باشد را فراهم کند.

طول درمان پی آر پی مو چند بار در سال می باشد؟

توصیه می شود PRP در سال حداقل یک یا دو جلسه تکرار شود. تکرار مرتب PRP می تواند حتی منجر به رویش مجدد موها شود. بنابراین بهترین و مهمترین درمان برای موها، پوست و حتی استخوان ها و مفاصل استفاده از پلاسما و پلاکت خون خود فرد می باشد که اصطلاحا به آن (platelet . rich plasma) PRP یعنی پلاسما غنی از پلاکت گفته می شود.

بهترین پکیج برای ریزش مو به توصیه پزشک

به توصیه پزشک بهترین پکیج تقویت مو استفاده از دو جلسه PRP، تزریق مزو و تزریق فیلر مو می باشد.

مزوتراپی مو چیست؟

مزوها مواد معدنی مورد نیاز، هیالورونیک اسید و ساختارهای پروتئینی یا ساختارهای پیش ساز پروتئینی که در تکثیر ریشه موها تاثیر دارند را فراهم می کنند. مزو در کنار فولیکول مو تزریق می شود و مستقیما بر ریشه مو اثر می گذارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره از دکتر مسیحا صالحی نیا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *