بوتاکس

بوتاکس

چه سنی برای تزریق بوتاکس مناسب است؟

بوتاکس دارویی است که برای همه بزرگسالان قابل استفاده می باشد، مثل هر داروی دیگری دوز و فواصل استفاده از دارو را پزشک باید معیین کند. اما به طور معمول برای افرادی که درای بیماری خاص و یا مشکلات خاصی نیستند، از 18 سالگی تا 70 سالگی قابل استفاده می باشد.

بوتاکس

بوتاکس چه عارضه هایی دارد؟

مثل هر داروی دیگری اگر طبق اصول توسط فردی که آگاه است استفاده شود عوارض ناچیزی دارد. اما اگر اصول آن رعایت نشود، معمول ترین عارضه بوتاکس حساسیت و فلج شدن عضلاتی است که هدف ما از تزریق بوتاکس، فلج شدن آن عضلات نبوده است.

در بوتاکس های استاندارد حساسیت خیلی کم اتفاق می افتد. اما در مورد فلج عضله نا خواسته، در بوتاکس زیبایی شامل افتادگی پلک می شود.

اگر ایرادی از بابت تکنیک تزریق وجود نداشته باشد معمولا به فشاری که در ساعات اولیه تزریق بوتاکس تا نهایتا 48 تا 72 ساعت اول روی ناحیه تزریق وارد شده و در مورد پلک، مقداری از عضلات اخم و عضلات دور چشم وقتی دارو به چشم نزدیک تر شود ممکن است عضله نگهدارنده پلک فلج شود که البته این فلج موقتی است و معمولا بین 4 الی 6 هفته بعد از رخ دادن این عارضه، خود به خود یا به کمک دارو ها بهبود پیدا می کند.

بوتاکس

بوتاکس دکتر مسیحا چه تفاوتی با بقیه بوتاکس ها دارد ؟

قاعده کلی طبابت این است که هیچ قاعده منسجمی وجود ندارد که همه افراد جهان را بتوان با آن مداوا کرد.

در واقع هیچ نسخه مشترکی وجود ندارد که بدرد همه افراد جهان بخورد به طور دقیق در هیچ حیطه ای از پزشکی نیست.

بوتاکس بدلیل اینکه کاربرد زیبایی دارد و تک تک افراد بشر صورت های متفاوتی دارند نمی توانیم برای همه افراد از فرمول یکسانی استفاده کنیم.

بوتاکس باید با شرایط صورت هر فرد، اعم از سن، جنس، قوام عضلات، شکل پوست، قوام پوست و… تزریق شود.

به تعداد انسان های دنیا راه تزریق بوتاکس وجود دارد.

جهت دریافت نوبت از دکتر مسیحا صالحی نیا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا